dijous, 6 de febrer del 2014

Bona persona

Ser bona persona no vol dir que siguis tonto o que la gent et pugui trepitjar, ser bona persona vol dir ser educat, tenir un respecte per a tothom, aplicar els valors que sempre t'han ensenyat i els que has après de nou, tenir una opinió clara de tu mateix i de qualsevol tema i ser tu mateix

Marta Tantiñà

1 comentari:

Pel teu bé

Últimament, tothom es creu amb el dret de dir que és pel teu bé. I així funciona la merda societat en la que vivim. Per culpa de és pel teu ...