dimarts, 18 de febrer del 2014

Compte enrere

Avui nomes falten 5 dies per a un dels esdeveniments mes importants de l'any, si diumenge es el meu aniversari. Crec que es l'any que menys compte enrere he fet, potser es pk em faig vella o perque se m'ha ajuntat la grip pel mig. Sigui com sigui me'n cauran 24

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Pel teu bé

Últimament, tothom es creu amb el dret de dir que és pel teu bé. I així funciona la merda societat en la que vivim. Per culpa de és pel teu ...