dijous, 13 de febrer del 2014

Breu reflexió dijous

Una cançó que al sentir-la et fa feliç i et dóna pau, contemplar cada dia el cel, els carrers, poder respirar aire pur, ser lliure i no pensar en res, viure cada instant com si fos l'últim i sobretot ser tu mateix fent el que facis.

Marta Tantiñà

1 comentari:

Pel teu bé

Últimament, tothom es creu amb el dret de dir que és pel teu bé. I així funciona la merda societat en la que vivim. Per culpa de és pel teu ...