divendres, 13 de novembre del 2015

13 de novembre

Fa dies que miro, fa dies que observo, però també fa dies que penso. No juguem a la mateixa lliga no? No juguem en igualtat de condicions no? Lluitem i no compartim premis, tu fas trampes i jo no.

Mentre no juguem en igualtat de condicions, jo no jugo.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Pel teu bé

Últimament, tothom es creu amb el dret de dir que és pel teu bé. I així funciona la merda societat en la que vivim. Per culpa de és pel teu ...