diumenge, 1 de novembre del 2015

1 de novembre

Som persones obertes de cor, sense cap mena de dubte, de mostrar-nos tal com som. Som capacos de donar la terra, la lluna i el més enllà perquè les persones que estiguin al nostre costat, ho puguin disfrutar des del primer instant.
No m'imagino destruïnt l'univers de ningú, simplement penso que cadascú té dret a viure el seu camí.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Pel teu bé

Últimament, tothom es creu amb el dret de dir que és pel teu bé. I així funciona la merda societat en la que vivim. Per culpa de és pel teu ...