dimarts, 10 de novembre del 2015

10 de novembre

He trobat una frase al facebook molt bona que diu el següent:

El 47% de los problemas se solucionan comiendo chocolate.

I jo em pregunto...

Com es solucionen la resta?

O es solucionen sols o els hi busques solució o es queden sense solucionar.

L'extranya manera que funciona el món i l'ésser humà.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Pel teu bé

Últimament, tothom es creu amb el dret de dir que és pel teu bé. I així funciona la merda societat en la que vivim. Per culpa de és pel teu ...