dimarts, 3 de març del 2015

Somiar

Per què segueixo somiant que els nostres camins es tornaran a trobar si ja fa temps que ens vam separar? Per què segueixo somiant que em véns a rescatar cada cop que alguna cosa no surt com havíem planejat? Per què segueixo somiant que sempre hi seràs si ja fa massa temps que vas marxar? Per què vull recordar tot el temps que hem passat i els records se'm fan borrosos només començar?

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Pel teu bé

Últimament, tothom es creu amb el dret de dir que és pel teu bé. I així funciona la merda societat en la que vivim. Per culpa de és pel teu ...