dimarts, 10 de març del 2015

10 de març

No demano que sigui per sempre, ni tant sols que sigui ara, només et demano que siguis aquí quan sigui necessari. No demano que siguis el meu àngel, ni que em segueixis a totes bandes, només demano que si em cauen les llàgrimes et noti present i em diguis sóc aquí pel que faci falta. Sé que potser demano massa, o que no em mereixo que em passi, només sé que si em necessiteu, no dubteu en demanar-m'ho.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Pel teu bé

Últimament, tothom es creu amb el dret de dir que és pel teu bé. I així funciona la merda societat en la que vivim. Per culpa de és pel teu ...