divendres, 6 de març del 2015

6 de març

Que ja no som aquells infants que ens creiem les mentides dels grans, que ja no ens acontentem amb una piruleta sinó que necessitem un fet real, que no acceptem un no per resposta sinó una explicació argumental, que ja no si val dir és broma si tenies ganes de dir-ho de veritat. Si vivim al món d'adults, el vivim tots i sinó, us ho dic ben ràpid, a pastar fang

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Pel teu bé

Últimament, tothom es creu amb el dret de dir que és pel teu bé. I així funciona la merda societat en la que vivim. Per culpa de és pel teu ...