dijous, 5 de març del 2015

Ens esforcem

Perquè a vegades volem rebre coses que ningú ens pot donar, perquè el que queda enrere en el passat no torna en un futur llunyà, perquè sempre trobem a faltar, el que més hem desitjat, perquè sempre ens esforcem a intentar tirar endavant, a base d'il·lusions, esperances i alguna ingenuïtat i sempre acabem sent aquells infants innocents i vulnerables que veiem gegants per tots costats.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Pel teu bé

Últimament, tothom es creu amb el dret de dir que és pel teu bé. I així funciona la merda societat en la que vivim. Per culpa de és pel teu ...