dilluns, 9 de març del 2015

9 de març

Amb les butxaques foradades i les mans plens de glaç, segueixo les teves petjades i miro al meu voltant. Sembla que tot és tendre i que res no ha canviat, seguim sent la mateixa canalla que jugàvem al parc. Però encara és hivern, i el fred no ha arribat, no hem pogut veure la neu ni un cim nevat.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Pel teu bé

Últimament, tothom es creu amb el dret de dir que és pel teu bé. I així funciona la merda societat en la que vivim. Per culpa de és pel teu ...