divendres, 29 de novembre del 2013

Hivern i fred

L'hivern i el fred són amics més meus perquè un cop a l'any em venen a veure si estic bé, a més sempre em proposen el repte de sortir el carrer quan més revifen i la seva presència es nota més.
És una de les meves estacions de l'any preferida, poder menjar caldos calents, xocolata desfeta o simplement poder posar-me la jaqueta, la bufanda, el gorro i els guants per anar ben abrigada o arribar a casa, asseure's a la vora del foc i que les galtes se't posin ben vermelles perquè estàs calentonet com un turró o que faci molt de fred i puguis veure des de la finestra caure les volves de neu perquè després les puguis agafar i jugar amb elles.
Amb l'hivern també arriben les festes nadalenques i el poder disfrutar amb la família.

M'encanta el fred i l'hivern, aquest any us heu fet esperar però el fred ja ha arribat.

Visca el fred i l'hivern

Marta Tantiñà

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Records

Persona 1: Què busques? Persona 2: Algun record amagat dins d'una caixa. Persona 1: Saps que els records es guarden al cor i no a una ca...