dijous, 21 de novembre del 2013



Gràcies


Gràcies és la paraula que em ve el cap cada vegada que obro el blog i sou més els que el visiteu i fins i tot us animeu a comentar. És un orgull i una gran satisfacció que us agradi.
Com veieu a totes les entrades no sé com m'ho faig però em surten les paraules lligades i el destí acaben sent els textos que llegiu i que m'encanta que tots els podeu llegir i sentir-vos identificats.
Quan vaig començar el blog no fa gaire dies no tenia molt clar com evolucionaria ni si acabaria enganxant a vosaltres que sou els lectors, però sembla que ha tingut bon efecte.
Gràcies a tots els que us el mireu, els que hi escriviu i sobretot gràcies a tots per les vostres mostres d'ànims i suport perquè això continui endavant. 
Estic molt agraida i orgullosa.

Un petó i una abraçada gegant per tots els que seguiu el blog. Gràcies de veritat. Us estimo molt.

Marta Tantiñà

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Records

Persona 1: Què busques? Persona 2: Algun record amagat dins d'una caixa. Persona 1: Saps que els records es guarden al cor i no a una ca...