divendres, 15 de novembre del 2013

El mar


El mar és el paisatge que m'atrapa i em captiva més. La seva pròpia essència tant natural em té fascinada, potser és per la sorra que és tant fina i suau que et vénen moltes ganes de tocar-la o simplement contemplar el moviment constant de les onades des de que es formen al mar fins que repiquen contra la sorra, escoltar el maravellós soroll que fa l'aigua i simplement m'estaria hores i hores contemplant aquest espectacle tant màgic perquè t'adones que el mar no li preocupa res, que sap quina missió ha de fer i a vegades més lent perquè li costa més i de tant en tant més ràpid perquè ell ho necessita va i torna a través de les onades, sembla que vulgui parlar, que simplement sigui capaç de dir, sóc aquí, no us oblideu de mi perquè quan esteu tristos jo us acolliré, us escoltaré i us donaré consol i quan estigueu contents, podeu venir-me a veure i disfrutarem junts.

Simplement, m'he adonat que el mar és màgic perquè cada cop que el veig em captiva i em fascina i per un moment se m'obliden totes les preocupacions.

Marta Tantiñà

7 comentaris:

  1. No hi ha res com anar a la platja i fer que els problemes se'ls emporti les onades i quan tornis a elles et diguin , que aquells problemes se'ls va emportar elles (les onades) i que ja no existeixen

    ResponElimina
  2. Aqui estám envoltats de Mar.. en sento com protegida,tot y que podria ser perillós..pero en dona pau..Y es infinit con el amor que sento per tú...(Maria Lluisa.).

    ResponElimina
    Respostes
    1. D'aqui 7 dies haurem creuat el mar i estarem juntes per donar-nos una abracada gegant. T'estimo molt

      Elimina
  3. L'autor ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  4. Marta, això de que parles de lo fascinats que ens pot deixar el mar té una base científica des de la psicologia de la percepció i es què a part de tot el que ens pugui agradar la sorra, el soroll de les onades o l'olor de mar, s'ha comprovat que mirar a l'horitzò quan som al mar fa que es relaxi la vista i poguem deixar de pensar durant uns instants. Donat que la nostra visió es creua abans d'arribar a l'organ visual, si sostenim la vista o a l'horitzò o a la nostra punta del nas (no és broma, només hi ha aquestes dues maneres comprovades de moment) el creuament es relaxa i per uns moments aconseguim quedar-nos en blanc. Tot i això és molt més efectiu i saludable anar al mar! ;)
    Ànims amb el blog.

    ResponElimina

Records

Persona 1: Què busques? Persona 2: Algun record amagat dins d'una caixa. Persona 1: Saps que els records es guarden al cor i no a una ca...