divendres, 2 d’octubre del 2015

2 d'octubre

Si em miréssis els ulls potser sabries el que et vull expressar.
Si em miréssis els ulls, potser sabries el que et vull explicar.
Si em miréssis els ulls, potser sabries perquè la meva mirada va cap al mar.
Si em miréssis als ulls, potser sabries si t'he intentat desafiar.
No pretenguis que canvii, només intenta entendre com em va

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Pel teu bé

Últimament, tothom es creu amb el dret de dir que és pel teu bé. I així funciona la merda societat en la que vivim. Per culpa de és pel teu ...