dissabte, 10 d’octubre del 2015

10 d'octubre

Anar al Nacional, veure l'obra Només Som Dones. Que se't posi la pell de gallina, escoltant i vivint cada un dels monòlegs que interpreta Míriam Iscla, sentir la música que l'acompanya i l'escenografia amb una ballarina excel•lent.
I, al acabar l'obra, tothom de peu i aplaudint molt efusivament.
IMPRESSIONANT!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Pel teu bé

Últimament, tothom es creu amb el dret de dir que és pel teu bé. I així funciona la merda societat en la que vivim. Per culpa de és pel teu ...