divendres, 16 d’octubre del 2015

16 d'octubre

Vull tornar a ser aquella infant que tenia tot el futur per davant, aquella nena innocent que vivia en un món transparent, amb aquelles ganes de jugar, com si aquell moment no hagués d'acabar mai. Dies plens d'imaginació, que posaven llum a totes les pors. Llocs inexistents on tornavem a viure el present.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Pel teu bé

Últimament, tothom es creu amb el dret de dir que és pel teu bé. I així funciona la merda societat en la que vivim. Per culpa de és pel teu ...