dimarts, 7 d’abril del 2015

7 d'abril

Potser és que el món està al revés, potser sóc jo que no l'entenc, potser és el món que ha canviat o potser és que ja no som tant humans... Potser ja no s'hi valen aquelles bromes que ens feien riure tant, potser ha arribat l'hora de posar-nos seriosos i començar a treballar

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Pel teu bé

Últimament, tothom es creu amb el dret de dir que és pel teu bé. I així funciona la merda societat en la que vivim. Per culpa de és pel teu ...