diumenge, 5 d’abril del 2015

5 d'abril

Res no ha canviat, tot segueix com abans... O això és el que volem creure quan el nostre voltant es mou o quan nosaltres fem petits passos per canviar. Potser canviaran els llocs, les persones o els sentiments però tu, el teu cor seguirà vivint tots els instants molt intensament...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Pel teu bé

Últimament, tothom es creu amb el dret de dir que és pel teu bé. I així funciona la merda societat en la que vivim. Per culpa de és pel teu ...