dijous, 16 d’abril del 2015

16 d'abril

No és ni blanc ni negre, ni tampoc com cada un de nosaltres ho pintem, és com la llei de Murphy i si passa és perquè no tot havia de ser etern.
Podria ser d'una altre manera, d'un color rosa més modern o ho maquillem una mica i finalment tot ens ho empassem.
Volem canviar-ho o ja ens està bé que sigui etern?

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Pel teu bé

Últimament, tothom es creu amb el dret de dir que és pel teu bé. I així funciona la merda societat en la que vivim. Per culpa de és pel teu ...