diumenge, 26 d’abril del 2015

26 d'abril

Si fóssis un mag et demanaria que em féssis desaparèixer o que afrontar la realitat, per una vegada a la vida, valgués la pena.

Si fóssis una fada et demanaria que em donéssis una casa, que no fos tot per mi i que ho compartíssim per una vegada.

Però la realitat és una altre, no existeixen ni els mags ni les fades i ens hem d'enfrontar a monstres i dracs més d'una vegada.

No hi ha guerra sense pau ni pau sense guerra, només hi ha persones i humans, que sobreviuen a la terra.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Pel teu bé

Últimament, tothom es creu amb el dret de dir que és pel teu bé. I així funciona la merda societat en la que vivim. Per culpa de és pel teu ...