dilluns, 23 de febrer del 2015

23 de febrer

El dia ha arribat, tard o d'hora havia d'arribar. Avui començo a escriure el 25è capítol de la meva vida. Moltes gràcies a tots per acompanyar-me en aquests 24 anys plens d'emocions, riures, abraçades i complicitats però també moments díficils que hem pogut superar. Només demano una cosa, que aquesta pàgina nova que acabem de començar ho poguem seguir compartint entre tots i em seguiu acompanyant. Us estimo

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Pel teu bé

Últimament, tothom es creu amb el dret de dir que és pel teu bé. I així funciona la merda societat en la que vivim. Per culpa de és pel teu ...