divendres, 20 de febrer del 2015

20 de febrer

A vegades les paraules no serveixen per explicar fets, ni sentiments, simplement les paraules serveixen per comunicar-nos amb les persones o per escriure-les algun lloc perquè algú les entengui i les comprengui. No m'imagino viure en un món sense paraules...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Pel teu bé

Últimament, tothom es creu amb el dret de dir que és pel teu bé. I així funciona la merda societat en la que vivim. Per culpa de és pel teu ...