diumenge, 1 de febrer del 2015

2 de febrer

De què serveix ser bona persona si tothom desitja trepijar-te? De què serveix tenir valors, si tothom se'l passa per alt? De què serveix pensar en els altres si no hi ha ningú disposat a moure un dit per tu? De què serveix ser tu mateix si a la societat li has de demostrar que ets més llest que ningú???

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Pel teu bé

Últimament, tothom es creu amb el dret de dir que és pel teu bé. I així funciona la merda societat en la que vivim. Per culpa de és pel teu ...