divendres, 13 de febrer del 2015

13 de febrer

Perquè estàs a la teva closca i no t'adones del que passa al teu voltant, perquè et penses que entens a tothom i al final no entens ni a la persona que tens al teu costat, perquè et penses que fen-te el valent arribaràs abans. Toca de peus a terra, això no és la realitat, sigues tu mateix i tira endavant

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Pel teu bé

Últimament, tothom es creu amb el dret de dir que és pel teu bé. I així funciona la merda societat en la que vivim. Per culpa de és pel teu ...