dimarts, 6 de gener del 2015

Reis

Ahir vam viure una nit màgica i plena d'emocions i avui ens hem despertat amb tots els regals al menjador, tots estem ben equipats perquè no haguem de passar fred, però tots sabem que això acaba un any més, els Reis tornen a Orient i nosaltres a la rutina una vegada més. Feliç dia de Reis!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Pel teu bé

Últimament, tothom es creu amb el dret de dir que és pel teu bé. I així funciona la merda societat en la que vivim. Per culpa de és pel teu ...