dilluns, 19 de gener del 2015

19 de gener

Jo crec que avui encara no m'he despertat, que sóc tranquil·lament al llit dormint i descansant, perquè porto massa cansament i els ulls se'm tanquen sols i perquè necessito una hora més per a poder treure'm la son. Avui és un dilluns paral·lel i encara són les quatre de la matinada i jo estic dormint com un angelet sense està a classe.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Pel teu bé

Últimament, tothom es creu amb el dret de dir que és pel teu bé. I així funciona la merda societat en la que vivim. Per culpa de és pel teu ...