diumenge, 11 de gener del 2015

Ja t'ho faràs

Si fas blanc, hi ha algú que s'enfada, si fas negre, sempre salta algú dient que tampoc li sembla bé, és totalment impossible satisfer les necessitats de tothom, per això ja està el marketing que ho intenta, per tant, ho seguiré fent el que em sembli bé a mi, el que hi estigui d'acord, jo encantada de la vida i el que s'hi posi en contra, sabeu què? Que ja s'ho farà

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Pel teu bé

Últimament, tothom es creu amb el dret de dir que és pel teu bé. I així funciona la merda societat en la que vivim. Per culpa de és pel teu ...