dijous, 1 de gener del 2015

1 de gener del 2015

Avui comencem un nou any, ple d'alegries, emocions i coses noves per a descobrir, però sobretot i volem posar nous propòsits per a cumplir. Jo, al 2015, de moment només tinc un propòsit. I el meu propòsit és... APROVAR EL CARNET DE CONDUÏR!!!! FELIÇ 2015

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Pel teu bé

Últimament, tothom es creu amb el dret de dir que és pel teu bé. I així funciona la merda societat en la que vivim. Per culpa de és pel teu ...