dilluns, 17 de novembre del 2014

Hem de trobar la manera de...

No, no potser, aquesta no és la solució, hi ha d'haver una altre manera, una alternativa sensata a la que poder accedir, hem de poder fer el salt per a aconseguir la llibertat, hem d'anar a una altre galaxia per a poder volar, per a descubrir la lluna i fer que floti sobre el mar i fer que les estrelles puguin el sol tocar...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Pel teu bé

Últimament, tothom es creu amb el dret de dir que és pel teu bé. I així funciona la merda societat en la que vivim. Per culpa de és pel teu ...