dissabte, 8 de novembre del 2014

Catalunya Lliure

Demà és un dia històric per el nostre país. Demà decidirem si volem ser independents o no. Encara que Mariano Rajoy digui que la consulta no significa res, bé que s'ha preocupat d'impugnar-la dues vegades i l'ha portat de cap durant molts mesos. DEMÀ VOTARÉ SI SI PERQUÈ VULL VIURE EN UN PAÍS LLIURE VISCA CATALUNYA LLIURE!!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Pel teu bé

Últimament, tothom es creu amb el dret de dir que és pel teu bé. I així funciona la merda societat en la que vivim. Per culpa de és pel teu ...