dijous, 19 de desembre del 2013

Quin poder us agradaria tenir?

Us heu parat mai a pensar quin poder us agradaria tenir si en poguéssiu tenir un? O millor, posseir més d'un poder?
Doncs jo si que ho he pensat algun cop, a vegades m'agradaria parar el món, poder reviure aquell instant tant bonic i tant tendre, aquella abraçada dolça, aquell petó carinyós o una conversa indescriptible, simplement poder està amb aquella persona tot el temps del món.
El dia que és una mica gris i que em ve de gust està sola m'agradaria poder desaparèixer o tornar-me invisible, almenys no ser-hi en aquell instant.
També m'encantaria poder atravessar parets i carrers per a poder viatjar molt i està a molts llocs diferents amb les millors persones del món i a més per veure-ho en prespectiva, m'encantaria poder volar, observar el món des de l'aire, veure la gent diminuta passejar entre els carrers, respirar l'aire tant pur de l'atmosfera, poder està al costat dels núvols mentre veig el sol de costat i veure com es fa de nit, arriba la lluna envoltada de les estrelles i tocar les gotes de pluja que passin pel costat.

Seria genial tenir tots aquests poders, però el millor poder és fer volar la imaginació

Marta Tantiñà

2 comentaris:

  1. Molt ben dit i una gran veritat, imaginar es gratuit, poguer parar el temps en un bon monent passat estaria bé, pro hem de saber mirar el present que no sempre, pro a veguades ea més bo del que sembla.

    ResponElimina

Records

Persona 1: Què busques? Persona 2: Algun record amagat dins d'una caixa. Persona 1: Saps que els records es guarden al cor i no a una ca...