dimarts, 31 de desembre del 2013

Avui acabem un any en que hi ha hagut moments d'alegria, instants d'ilusio, moments d'esperanca i temps per a pensar que potser ho hem perdut tot pero simplement em quedo amb els bons moments, amb les estones amb els amics fent un cafe, explicant novetats i fent volts per la ciutat, coneixent gent nova que ha vingut de lluny o que ens hem trobat pel cami i que ara formen part de la familia. Gracies a totes les persones que heu format part del meu 2013, que m'heu tret un somriure de la boca i m'heu fwt viure instants de felicitat, que em recolzeu i m'animeu a fer passos cap endavant. Nomes desitjo que seguiu formant part de la meva vida aquest 2014 , per a poder seguint bivint experiencies uniques. Us estimo molt. FELIC 2014!!!

1 comentari:

Records

Persona 1: Què busques? Persona 2: Algun record amagat dins d'una caixa. Persona 1: Saps que els records es guarden al cor i no a una ca...