divendres, 13 de desembre del 2013

La inspiració

La inspiració és aquell moment del dia en què et vénen totes les idees juntes, en què les frases et surten soles, els astres s'alinien perquè puguis escriure el millor que se t'acudeixi i és el moment més feliç perquè tu domines les paraules, pots jugar amb elles i tenen un significat tant important que cada una va agafant un valor més intens cada vegada que la fas servir.
Realment disfruto molt dels moments d'inspiració, d'aquell instant que tinc la idea tant clara del que vull dir que necessito un paper i un boli o un blog de notes del mòbil per escriure-ho instentaniament, en aquell moment, sóc molt feliç.
També visc dies en què no se m'acudeixen tantes frases boniques per escriure o que em costa més que em quadri tot, o simplement escric la frase i no m'acaba de convèncer però intento que aquests dies passin ben de pressa i em torni a venir la inspiració.
Els que em coneixeu ja sabeu que no sóc gaire xarrameca, que les paraules orals no són el meu fort però escriure és un nou món que m'acull cada dia i que sembla que m'entén, simplement tenia ganes d'explicar-vos què significa la inspiració per a mi.

Marta Tantiñà

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Records

Persona 1: Què busques? Persona 2: Algun record amagat dins d'una caixa. Persona 1: Saps que els records es guarden al cor i no a una ca...