dilluns, 23 de desembre del 2013

Imaginació

Les primeres paraules comencen a sortir de la seva boca, les primeres notes comencen a sonar a través d'aquest instrument tant càlid, s'apaguen els llums, hi ha una expectació mediàtica al 100 % a sobre l'escenari, s'obra el teló, apareixen les primeres ombres, llums que il·luminen les ombres i el text que comença a pronunciar-se.
Qui sóc, què hi faig aquí envoltat de tota aquesta gent? Jo no conec a ningú, sempre he viscut sol fent el que m'ha donat la gana, les normes no m'agraden, no els hi trobo el sentit i per tant no les respecto, jo sóc lliure i no haig de donar mai cap tipus d'explicació a ningú i a qui no li agradi que s'aguanti. I sabeu què va començar a fer el protagonista de la història? Se li van començar a acudir normes i no em parava d'escriure, ho prohibia tot, menjar al carrer, comprar, qualsevol acte de la vida quotidiana. Fins que algú li va intentar fer entendre, que per molt que prohibis la gent ho continuaria fent i que no per prohibir més tens més poder i més raó sinó que les coses s'han de negociar.

Marta Tantiñà


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Records

Persona 1: Què busques? Persona 2: Algun record amagat dins d'una caixa. Persona 1: Saps que els records es guarden al cor i no a una ca...