dilluns, 31 d’octubre del 2016

31 d'octubre del 2016

Avui és un dia molt especial. El meu blog fa 3 anys.

Suposo que han passat moltes coses en tot aquest temps i moltes les heu llegit per a aquí.

Moltes gràcies a totes les persones que seguiu aquest blog i que m'animeu a tirar-lo endavant.

La felicitació és compartida.

M'agradaria fer una menció molt especial a la Conxita. Conxita. Gràcies per llegir sempre el blog i per a donar la teva opinió i per aportar tant a la meva vida. Encara que no ens veiem, seguim juntes i unides.

Una abraçada a tothom.

Bona castanyada.

Marta Tantiñà

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Pel teu bé

Últimament, tothom es creu amb el dret de dir que és pel teu bé. I així funciona la merda societat en la que vivim. Per culpa de és pel teu ...