divendres, 21 d’octubre del 2016

21 d'octubre del 2016

Som éssers humans incapaços de viure sols, o això és el que la societat ens fa creure dia a dia A més, tenim un defecte bastant important, estem envoltats de sentiments. I sentim alegria, tristesa o les dues coses quan estem envoltats de la gent. I a més a més, tenim un altre defecte més defectuós encara, idealitzem. Què idealitzem? Tant pot ser coses materials com coses sentimentals o persones. Qui sap, potser algun dia serem capacos de viure sense res i no idealitzarem res. Marta Tantiñà

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Pel teu bé

Últimament, tothom es creu amb el dret de dir que és pel teu bé. I així funciona la merda societat en la que vivim. Per culpa de és pel teu ...