dijous, 13 d’octubre del 2016

13/10/2016

Quan ets petit tens l'extranya sensació que el món és teu,  que pots fer-hi el que tu vols i arreglar-lo al teu gust.  Sembla que els problemes no existeixin i que tot és de color rosa amb gust a xocolata,  però arriba un dia que la realitat truca a la porta i et fa reflexionar.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Pel teu bé

Últimament, tothom es creu amb el dret de dir que és pel teu bé. I així funciona la merda societat en la que vivim. Per culpa de és pel teu ...