dilluns, 7 de desembre del 2015

7 de desembre

Negociar... I què és negociar? Conversar i emparaular alguna cosa amb alguna persona i que ella cedeixi en alguna part i tu també? Per què, quina és la finalitat? Que tots dos arribeu a un acord i estigueu contents amb la part que heu cedit i la part que us ha tocat? I si has de negociar amb tu mateix? Què cedeixes i què no? I qui hi surt guanyant? Tu o tu mateix?

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Pel teu bé

Últimament, tothom es creu amb el dret de dir que és pel teu bé. I així funciona la merda societat en la que vivim. Per culpa de és pel teu ...