dijous, 10 de desembre del 2015

10 de desembre

Gràcies vida real, per mostrar-me que no existeixen els herois. Gràcies vida real, per fer-me entendre que l'únic heroi és la teva ombra. Els herois no existeixen, no hi ha reis ni cavallers, que només hi ets tu davant del món, per lluitar contra un drac brut i gros. Et trobes traves per tot arreu, hi ha més obstacles que a tot l'univers. Que el 2016 li demano, que aparegui un àngel amb forma de persona, que sàpiga valorar tot el que costa superar cada pas. Marta

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Pel teu bé

Últimament, tothom es creu amb el dret de dir que és pel teu bé. I així funciona la merda societat en la que vivim. Per culpa de és pel teu ...