dimecres, 6 de maig del 2015

6 de maig

Jo no entenc el món i definitivament el món no m'entén a mi. No devem ser compatibles i deu ser que hem triat camins diferents. Com ho hem de fer per tornar-nos a apropar? El món s'adapta o jo m'adapto al món? Qui és més fort, el món o jo? Al final serà una lluita a veure qui pot més

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Pel teu bé

Últimament, tothom es creu amb el dret de dir que és pel teu bé. I així funciona la merda societat en la que vivim. Per culpa de és pel teu ...