dijous, 14 de maig del 2015

14 de maig

Ningú ha dit que fos fàcil, ningú ha dit que estaria ple de roses. Només sabem que s'ha de lluitar per aconseguir-ho i que serà vàlid quan t'ho creguis per tu mateix. Ningú ha dit que tinguis la raó, sinó que és la teva pròpia i en la que tu confies. Ningú ha dit que compartim valors, sinó que els posem en pràctica dia a dia!!! Ningú ha dit que tot giri al meu voltant, però tant sols un com estàs, ja arregla el dia!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Pel teu bé

Últimament, tothom es creu amb el dret de dir que és pel teu bé. I així funciona la merda societat en la que vivim. Per culpa de és pel teu ...