dissabte, 16 de maig del 2015

16 de maig

I si no fóssim persones, què podríem ser? Jo m'he plantejat que podríem ser ànimes lliures i fer el que vulguem. Que hi hagi un camí ample, per poder córrer com el que més, que els sentiments existeixin i siguin sincers. Que no haguéssis de demenar una abraçada, que algú inconsientment te la donés, simplement, que les coses fóssin fàcils sense haver de respondre tants per què.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Pel teu bé

Últimament, tothom es creu amb el dret de dir que és pel teu bé. I així funciona la merda societat en la que vivim. Per culpa de és pel teu ...