dimecres, 15 d’octubre del 2014

Jugar a ser infants

Tornem a ser nens com abans, tornem a jugar com a infants, tornem a oblidar les preocupacions i a recuperar les il·lusions, tornem a créixer amb innocència, tornem a ser naturals, tornem a ser nosaltres mateixos sense haver d'aparentar. Juguem a aquells jocs que tant disfrutàvem i que enyorem tant, tornem a ser aquelles personetes que volien descobrir el seu voltant, a estimar a l'entorn i a les persones que teníem experiències grans i a viure grans aventures, com uns herois importants

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Pel teu bé

Últimament, tothom es creu amb el dret de dir que és pel teu bé. I així funciona la merda societat en la que vivim. Per culpa de és pel teu ...