divendres, 17 d’octubre del 2014

A la meva manera

Sigues com tu vulguis ser sense que ningú et faci ser a la seva manera, deixa't estimar per la gent que es preocupa per tu i que realment vol que estiguis a la seva vida, i els que cada dia estan més lluny i s'obliden de tu, que se'n vagin, no val la pena que estiguin al teu costat.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Pel teu bé

Últimament, tothom es creu amb el dret de dir que és pel teu bé. I així funciona la merda societat en la que vivim. Per culpa de és pel teu ...