dissabte, 20 de setembre del 2014

Vida

Diuen que si es fan les coses amb esforç i perseverança, te'n surts, que si hi poses una mica d'il·lusió no costa tant fer la pujada, que si hi afegeixes un somriure tot és molt més dinàmic i si hi poses un toc del teu amor es fa molt més suportable. Diuen que l'enveja no és sana, que cadascú té les coses per les que lluita i que els camins estan plens d'entrebancs, obstacles i barreres però si aconsegueixes saltar-los el teu somni cada cop és més a prop. Diuen, que si t'ho proposes, guanyes, que quan realment vols i desitges arribar fins el final, fas qualsevol cosa per aconseguir-ho. I la meva pregunta és: Què som capaços de fer els humans per aconseguir el que volem? Qualsevol cosa? Sense cap mena de límit, valor o moral?

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Pel teu bé

Últimament, tothom es creu amb el dret de dir que és pel teu bé. I així funciona la merda societat en la que vivim. Per culpa de és pel teu ...