divendres, 12 de setembre del 2014
11 DE SETEMBRE DE 2014, UNA DIADA PER RECORDAR
Ahir Barcelona despertava d'hora, gent amunt i avall amb samarretes de color groc i vermell i estelades, passejant de forma pacifica i festiva per els carrers de la ciutat. Tenint molt present el que passava fa 300 anys, que els nostres avantpassats van lluitar fins el final per a poder mantenir els seus drets i ser lliures. Com ells deien. Lliure o Mort.
A les 17:14 entre Gran Via i la Diagonal es va formar una gran V amb els colors de la senyera que ha donat la volta al món, tot cridant que volem la INDEPENDÈNCIA, volem decidir el nostre futur i que volem votar.
Volem ser un país lliure.
Catalans/es, hem fet història!!!!
Visca CATALUNYA LLIURE
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Pel teu bé
Últimament, tothom es creu amb el dret de dir que és pel teu bé. I així funciona la merda societat en la que vivim. Per culpa de és pel teu ...
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada