dilluns, 22 de setembre del 2014

El que som

Som un trosset d'aquest petit món i potser un gran tros per a tot aquest univers que ens envolta cada dia de sorpreses diferents. Som el que volem ser sense saber ben bé en quina direcció anem, som el que cada dia ens proposem que hem de ser. Som màgia, il·lusió, som constància i passió, som les ganes d'aconseguir un món millor per ser més feliç

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Pel teu bé

Últimament, tothom es creu amb el dret de dir que és pel teu bé. I així funciona la merda societat en la que vivim. Per culpa de és pel teu ...