dissabte, 21 de desembre del 2013

Sentiments

Els sentiments han arribat amb força i amb empemta, perquè volen ser expressats sense que ningú els hi pugui dir una altre cosa i perquè no es poden amagar perquè estan a dins per sempre.
Els sentiments no canvien d'un dia per l'altre per tant, si em segueixes estimant em donaràs una abraçada per sempre.
Perquè les paraules estan plenes de sentiment i quan ho expresses per escrit és que et surt de dins del cor i vols que sigui per sempre.

Reflexió dissabte 21/12/2013.

Marta Tantiñà

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Pel teu bé

Últimament, tothom es creu amb el dret de dir que és pel teu bé. I així funciona la merda societat en la que vivim. Per culpa de és pel teu ...