dijous, 5 de desembre del 2013

CREA, INVENTA...

Crea, inventa, juga, riu, creix, somia, emociona't, diverteix-te, torna a somiar, disfruta sense parar, cada dia és un dia diferent i nou i mai podràs tornar enrere per viure el mateix un altre cop per tant, has de disfrutar el màxim el que estàs vivint, cada minut i cada segon per a poder-ho guardar com un instant únic i irrepetible.
Perquè el més important és que siguis feliç, disfrutis i t'ho passis bé sense pensar en el que passarà demà perquè ja arribarà. Un somriure, una abraçada o una cara de felicitat és el millor regal que li pots fer algú.

Marta Tantiñà

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Pel teu bé

Últimament, tothom es creu amb el dret de dir que és pel teu bé. I així funciona la merda societat en la que vivim. Per culpa de és pel teu ...